Ojoj!

Ja de kan man verkligen säga.. Här har det inte hänt något på lääääänge! Jag träffade på Sandra i fredags och då sa hon att jag skulle uppdatera bloggen lite oftare ;P de kan man ju verkligen hålla med om! Vet inte varför men det har bara inte blivit så, blir knappt någon tid vid dator längre. Oliwer far ju fram överallt! Så nu är det mycket spring i benen :)  Men jag ska väl försöka bättra mig något med uppdaterandet :)

Nu är det inte långt kvar tills min lille son fyller 1 år, tiden har gått så himla fort! Han far fram överallt och fort ska det gå! Man kan inte sitta stilla, när han har nått sitt mål så är han redan på väg till nästa ställe ;P Han går ett ca 10 steg utan stöd sen fallar han ner på golvet. Men nu har det ju varit så ett tag så snart så knallar han väl bara iväg!

Någon som har något bra förslag på vad min lille pojke kan önska sig till sin 1års dag?? Tacksam för alla förslag! Nu är det ju bara 3 veckor kvar till den stora dagen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

:D

2011-09-25 @ 11:35:51
URL: http://sanondra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0