Fick hämta nya bilen idag! =)

Idag fick vi hämta våran bil =) en saab 9-3 linear sportcombi.
Det gick så himla smidigt att sälja volvon, den låg ute på blocket i 2 timmar sen var den såld. Dom kom ända ifrån Gotland och köpte den. Så igår förlorade vi volvon och idag blev vi med saab ;P

Över till något annat ;P

LCHF i all ära men jag har haft lite problem med vad jag ska äta till frukost. Då jag inte klarar av att äta ägg & bacon eller omelett. Jag har bakat lite fröbröd och det har funkat men jag har nog inte riktigt fått i mig tillräckligt med fett de morgnar jag har ätit det. Men jag gav ostmuffins en chans och det blev riktigt bra. Jag la till lite tärdad bacon i oxå så då blir det ju näst intill samma sak som ägg och bacon.
Här kommer receptet för de som vill testa!

Ostmuffins med bacon (det blir ca 8 st)

5 ägg
½ dl vispgrädde
2 dl riven ost
1 litet pkt tärnad bacon
1 krm svartpeppar

  • Sätt ugnen på 175 grader
  • Rör ihop alla ingredienser i en bunke
  • Häll smeten i stora muffinsformar, använd en muffinsplåt till formarna om du inte har riktigt stadiga formar!
  • Grädda mitt i ugnen ca 20 minuter

De är så himla smidiga att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0