Sista semesterdagen!

Idag har jag min sista semesterdag, men jag ska fortsätta vara ledig. Jag har fått full avandeskapspenning från försäkringskassan, vilket betyder att jag får gå hem 60 dagar före beräknad förlossning för att jag har ett tungt och stressigt arbete. Just nu känns det bra, men jag tror att tiden kommer att gå väldigt långsamt när man är hemma hela dagarna.
Men denna dag har börjat bra i alla fall! Jag tog lite extra sovmorgon när Martin åkte till jobbet, jag gick upp när han kom hem på frukost vid halv tio. Sen har jag snyggat till lite i köket, plockat med tvätten och gjort det lite fint här hemma. Men dammsugningen kanske jag sparar tills i morgon, jag måste ju ha någonting att pyssla med då oxå ;P Nu är det bara att vänta på att tvättmaskinen ska bli klar sen bär det av till barnmorskan.
Ska åka in en sväng till min syster i stan på eftermiddan. Hoppas bara att det är uppehåll sen, det är ju inte så roligt att gå på stan i regnet.
Håll ut! Bilder på vårat nya kök kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0