Nu börjar det hända nått!

Äntligen känns det som att det går frammåt i köket! :) Nu är värsta "slit görat" gjort och det börjar bli ett rum igen :)
Väggarna är gipsade och allt är nästan spacklat. Bara en liten snutt kvar vid murstocken som ska spacklas. Men det tror jag blir morgondagens jobb. Golvet har reglats upp som vi sedan har lagt golvspån på. Sen har Martin och pappa fräst spår i golvskivorna för att få ner golvvärmeslangen. Så allt tar sin lilla tid. Plus att Martin har pajat sitt knä i en fotbollsmatch så han har inte jobbat på ett par dagar. Han ska in på magnetröntgen nu i veckan så får vi se om dom hittar vad som är fel.
Men lite jobb har det blivit fast att han har ont. (Han kan inte sitta stilla ;P ) Så Martin och min pappa fixade golvvärmen för ett par dagar sen och Martin har gjutit igen ett hål i golvet. Så nu har vi ett golv att gå på. Nu håller Martin och hans pappa på och lägger golvet. Så i morgon ska vi sätta en regel på väggen sen kan vi börja att sätt dit underskåpen :) Så nu börjar det ta sig! :) :) Allt känna så kul också för vi har kommit överens nästan på en gång om allting. Annars brukar vi ha tusen olika tankar och idéer var ;P
Så idag när vi kollade på tapet och kom fram till vad vi ville ha så åkte jag och beställde på en gång så ingen av oss hinner fundera och komma på nägonting annat. Men jag tror att det kommer att bli jätte bra! Det kommer bli så fint :)

Golvvärmen ligger på plats :) fler bilder kommer inom "kort" (jag är ju lite dålig på att uppdatera)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0