Ikea, ikea, ikea. Jag älskar IKEA!

Nu har jag snart ett vip-kort på ikea. Har varit där nästan varje dag :P Ena bänkskivan som vi köpte var skadad i ena kanten fast att kartongen var hel men det var inga problem med att byta. Jag ringde till kundtjänst som la upp det som ett ärende och så kunde vi åka till varuhuset och vid byten och återköp så fick vi en ny skiva. Vi behövde bara visa upp den trasiga och så fick vi vänta en lite stund sedan kom tjejen i kassan med en ny bänkskiva åt oss. Väldigt smidigt! :)
Efter att Martin hade varit på magnetröntgen igår så for vi in till ikea igen :) Vi skulle ha sparksockel till köket men det slutade med att vi åkte därifrån med 3 st 2,20 m längder sparksockel, ett köksbord och fyra stolar och ett skötbord. Att notera är att vi åkte i Martins bil, en Audi A3 :P Fråga inte hur vi bar oss åt men vi fick in allt i bilen plus oss själva :P att tillägga är att vi inte kan lasta i skuffen för där står det en baslåda som är lika stor som själva skuffen. Men vi lyckades! :D Hem kom vi.
Jag älskar ikeas måndag till fredag erbjudanden! Denna vecka är det erbjudande på ett skötbord, det skötbordet jag har gått och tittat på men som jag har tyckt varit lite dyrt. Men nu var det halva priset på det, då var det bara att slå till! :)
Uj uj uj om det fortsätter så här så har jag snat hela varuhuset hemma hos mig ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - blivande mamma

Skönt att det gick smidigt att byta bänkskiva!



Sv: Vi fick vänta tills vid 19, då kom en riktig åskskur. Sen regnade det lite granna under kvällen. Så idag är det riktigt behagligt väder ute :)

2010-07-14 @ 11:33:12
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0